środa, 18 czerwca 2014

monotonia.



            oh, monotonio trwaj. uwielbiam takie dni kiedy jakiekolwiek zaliczenie mam na godzinę 17. cały dzień zmarnowany na bez sensowną naukę.. zamiast w tym czasie podbijać świat ja czytałam o rodzajach spoin i łożysk. jakie to interesujące. chociaż wbrew wszystkiemu idzie się tego nauczyć. wystarczy wczuć się w czytanie wykładów jak w dobrą książkę xD

            a poza tym? nic specjalnego coraz bliżej informacji czy wyjeżdżam czy zostaje tutaj i bieduje. mam wielką nadzieje, że jednak wyjadę do państwa, którego od dziecka nienawidzę a język doprowadza mnie do białej gorączki. a jeśli to się uda to obiecuję, że nauczę się szprechać jak rodowita Niemka xD i obiecuję, że pójde na koncert Rammsteina ^^



uwielbiam kłócić się o byle pierdółkę. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz