piątek, 11 lipca 2014

sweet holiday.

            Jest cudownie! Właśnie zaczęłam wakacje! Które spożytkuję nie koniecznie właściwie i na pewno nie tak jak bym tego chciała, ale nie ma co wybrzydzać, trzeba brać co dają. Z moich planów ostatecznie nici.. Za cholerę nie kupie sobie nowych conversów, szmat i nie zrobię kursów.. Ale przynajmniej odpocznę i wypocznę należycie, niech jedynie pogoda zacznie dopisywać, bo inaczej UMRĘ przez ponury świat i mój nastrój.
           Mam zamiar przeczytać w końcu książki, o których przeczytaniu marzę od baaardzo długiego czasu, dlatego wybieram się jutro do biblioteki i zaczynam książkowe szaleństwo :D o! i pójdę w końcu na zdjęcia! Narobię fotek, że zabraknie mi miejsca na dysku *.*
a ja tym czasem ide pograć w jakieś gry bo ostatnimi czasy kompletnie brakowało na to czasu!

CIAO ! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz